Najwyższy czas coś uszyć...Midi Spódniczka na gumce w kwiaty

Oj przerwa się zrobiła spora.
Pisanie pracy magisterskiej, wiosenne ogarnięcie ogrodu, i końcowe zaliczenia przedmiotów na uczelni pochłonęło sporo czasu i energii.

Ale w końcu czas na relaks i pracę twórczą nie przymusową :)
Kwiecisty materiał idealny na spódniczkę lub wstawkę w bluzkę.

Kupiłam go w Jysk za 20 zł.
5m/1,5m
Cóż za okazja :)

Roboty na pół godziny. Najwięcej czasu zajęło obszycie dookoła.

Długość wedle uznania. Szerokość 15cm więcej niż szerokość bioder.
Materiał jest dość sztywny, więc większa ilość materiału pewnie powiększyła by mi pupę.
A jestem na diecie i chcę osiągnąć wręcz odwrotny efekt :)

Wygląda super :)
Gumka sprawi że zawsze będzie na mnie pasowała.
Zgubiłam 5cm w biodrach i wszystko na mnie wisi... Co mnie oczywiście cieszy, ale po woli nie mam w co się ubierać ;)






Siostra mi pozazdrościła i poprosiła o spódnicę dla siebie, ale za kolana. Jakże mogłabym odmówić ??
Zabrałam się do roboty i jest :)
Czeka tylko na odbiór.
Tak wyglądają obydwie  :
(siostra jest ode mnie chudsza więc i spódnica węższa)

Komentarze

Popularne posty