Pulower, Burda Druty i Oczka 3/2013

Została mi średnia ilość włóczki... na komin za dużo, na sweter za mało...
więc będzie bezrękawnik !
W Burdzie Druty i Oczka znalazłam prosty ale ciekawy wzór na pulower (model nr 1). Nie mam czegoś takiego a na pewno się przyda.
Postanowiłam połączyć jasną wełnianą włóczkę z drugą 100% jedwabiem.
Zobaczymy co mi z tego wyjdzie...





AKTUALIZACJA 3.03.2015
Podwójna włóczka skończyła mi się za wcześnie ;) ale został mi jeszcze motek wełnianej beżowej. Góra będzie więc w jednolitym kolorze.
Połączyłam przód z tyłem. Zamykałam oczka na skosy ramion na drucie z żyłką.
Ilość oczek się zmniejszała, ja w ogóle nie lubię pracować na drutach z żyłką, dlatego przeniosłam się na druty pończosznicze. W sumie używałam 7 drutów ;) Dziwne to ale mi tak było wygodniej...


AKTUALIZACJA 5.03.2015
Pulower skończony :) Dość luźny ale taki miał być.
Jednolity kolor na górze prezentuje się całkiem fajnie.


Komentarze

Popularne posty