Szal z kapturem. Burda druty i oczka 3/2013 - drugie wykonanie


3 lata temu wykonałam już ten szal i postanowiłam zrobić kolejny :)
Tym razem wybrałam inną włóczkę marki Drops Air. Zależało mi, aby w składzie była alpaka.
Włóczka jest trochę cieńsza od tej którą używałam poprzednio. Wydaje mi się, że elementy są bardziej elastyczne. Całość nie jest tak masywna. Poprzednio zużyłam ponad 1 kg włóczki, gdy szal był rozpuszczony działa grawitacja i nie wyglądało to ładnie.
Włóczka Drops jest cieńsza.
Kaptur wykonałam podwójną nitką, szal pojedynczą.

W pracy oczywiście pomaga mi Largo. Na początku go wyganiałam ale jest bardzo uparty... musiałam nauczyć się więc dziergać z 5kg kotem na kolanach ;)















Komentarze

  1. Ojojoj, jaki piękny!!! Rzekłbym nawet, że piękniejszy! !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej...!!!
    Jakie cudo!!!
    Przed chwilką poprosiłam w komentarzu z poprzednim szalem o wskazówki i wzór, bo padłam jak zobaczyłam Pani pracę...
    Wstałam, choć z trudem, otrzepałam się i przeglądając dalej trafiłam na drugą próbę...Teraz już się chyba nie podniosę...!!! ������
    Kolejny raz BAAARDZO PROSZĘ o pomoc.
    Wtedy napisałam, że zrobię, a padnę, a teraz piszę, że padnę, jeśli nie zrobię...
    hanka.2905@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, bardzo dziękuję za komentarz :) Wzór można dostać w Burda druty i oczka nr 3/2013, jest on chroniony prawem autorskim więc nie mogę go rozpowszechniać.
      W prostszy sposób może Pani wykonać długi szalik (bądz komin), kaptur osobno i po prostu zszyć.

      Usuń
    2. Dziękuję pięknie za odpowiedź:)
      Podziwiam wielki talent.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Witam poszukuje wzoru na ten szal czy jest mozliwosc zakupienia go gdzies? badz pobrania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, ja zakupiłam gazetę w Empiku w 2013 roku( Burda druty i oczka nr 3/2013), być może na stronie Burdy jest możliwość ?

      Usuń
    2. Właśnie nie, szukałam i albo jestem niestety ślepa albo już nie maja tak dalekich numerów, nawet w samych wzorach żeby zakupić
      .

      Usuń
  4. Witam szal jest prześliczny szukam takiego żeby kupic ale niestety nigdzie nie mogę znaleźć była by szansa zamówić u Pani taki szal oczywiście odpłatnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam czy mogę prosić o schemat dziękuję m.pawlaczyk@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mogłabym prosić o wzór i schemat szalokaptura .Jest piękny ,już od dawna chciałam go zrobić ale nigdzie nie znalazłam wzoru Jeżeli to nie kłopot to poproszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj taki sal to kiedyś było moje marzenie które po pewnym czasie się spełniło. Dziś sama robię wiele rzeczy i staram się oczywiście wykonywać je jak najlepiej potrafię. W szczególności odpowiada mi praca z tkaninami https://ctnbee.com/en/digital-fabric-printing-online gdyż w tym przypadku mam swój ulubiony nadruk na całej powierzchni materiału.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty