końcówka lata - czas zbiorów

Latem każdy wieczór spędzam na ogródku. Podlewając ogórki :)
Oj nachodziłam się z wiadrami ze studni...
Zbieram codziennie świeże liście sałaty i mięty.
Szczypiorek, koperek, liście pietruszki
Przyprawy potrzebne w każdej kuchni, a świeże dają cudowny aromat ! 
no i KWIATKI :)
o tak kwiatki to coś co mnie zawsze cieszy, uwielbiam je.

Wiosną siałam, latem dbałam a teraz zbieram.

Cudownie jest jeść codziennie coś swojego.







Oprócz niemiłych gości - typu szczypawica, których boję się ogromnie - można spotkać cudowne stworzonka. Ostatnio zbierając śliwki natknęłam się na jeża :) Był przecudowny. Szukał pożywienia zupełnie nie zważając na moją obecności.


I widoki, które dodają energii na cały dzień...


Komentarze

  1. Jeżyk:) jak ja dawno nie widziałam,tego zwierzątka,muszę chyba przyjechać do Ciebie i wybrać się na ogródek:) siostra.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty