Robótka- Sweter Sandra jesień 2013 model 13

Wieczory robią się już chłodne, coraz więcej czasu spędza się w domu.
Druty aż się proszą o uwagę.
Wiosną zrobiłam małe zakupy, nie mogłam oprzeć się zniżką cen :)
Mam więc teraz czym się zająć.
Zdjęcie robiłam wieczorem, kolor jest zatem bardzo zakłamany.
Jak tylko udziergam więcej, tak aby wzór był widoczny, zrobię ładne zdjęcie.
Wzór jest bardzo ciekawy. Warkocz dziergany na lewo-prawo. Niby niewiele się dzieje, ale efekt jest świetny. 
Tym czasem tył sweterka i ryjek mojej Korci





W niedzielę wieczorem skończyłam robić tył.
Wygląda świetnie :)
aż się nie mogę doczekać kiedy zrobię cały sweterek !!




Od Poniedziałku do Piątku nie miałam za wiele czasu na robótkę niestety :(  wieczorem trochę robiłam. Dopiero wczoraj, w pochmurną Sobotę, nadrobiłam spory kawałek. Doszłam już do momentu w którym zaczynam ubierać oczka - pójdzie już jak spłatka !






Przykładając przód to tyłu swetra zauważyłam sporą różnicę koloru ;) Tył jest bardziej zmechacony, ale to zapewne przez fakt, że często go przykładałam w celu przymiarki, objeździł pół rodziny- przecież trzeba się pochwalić ;) wyrównają się, mam nadzieję...


Tył i przód już zszyte, jeden rękaw wszyty. Teraz trzeba zrobić drugi :) Ścieg francuski, szybko idzie. Motek w dwa dni zamienił się w rękaw :)
A jakiż on cieplutki !!
Aż się nie mogę doczekać gdy będę w nim chodziła tej pięknej polskiej jesieni...





Komentarze

  1. Zdolna jesteś:)



    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie świetny sweter taki jaki lubię nosić, ale nie robić bo druty mnie przerażają :)

    Nominowałam Cię do Liebster Award - Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)
    malowanki-krychy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje Bardzo :) Na drutach nie które rzeczy są dla mnie nie do przejścia, ale jak to mówią praktyka czyni mistrza.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty