Opaski na drutach

Odpaliłam googl i szukałam natchnienia na opaskę.Pierwszą sprułam bo nie udała mi się... Wizualnie podobna do niczego...
Ciężko było znaleźć jakąkolwiek dlatego musiałam trochę improwizować.




Podoba mi się ta większa gwiazdka, ale wychodziła dość rozlazła . Dla stonowania zrobiłam dodatkowo mniejszą.

Druga opaska jest z grubej włóczki, kupiłam ją z 6 lat temu żeby przypomnieć sobie jak obsługiwać się drutami. Nie mam pojęcia co wchodzi w jej skład.  Z uwagi na to, że jest jej jeden motek, po ciężkich początkach poszła w odstawkę. W zeszłym tygodniu dostała drugie życie :)







Według wzoru na warkocz jaki znalazłam w internecie, robiłam po bokach dwa oczka prawe. Nie podoba mi się to. Na szczęście się zwijają, ale i tak mnie irytują...


I największa duma jaka mnie spotkała: mojej Przyjaciółce bardzo spodobały się opaski i zapytała czy bym jej zrobiła jedną. Oczka mi się zaświeciły z radości :) Z reguły ludzie na uczelni patrzą na mnie jak na dziwaka, że siedzę w domu i pociskam na drutach...hm miła odmiana nastąpiła :)
Druciki  w dłoń i do dzieła. Zrobiłam jej warkocz, ale bez tych bocznych oczek.
Druty nr 3 , włóczka YarnArt 30% wełny,  60% akrylu, 10% wiskozy. (pozostało mi z wcześniejszego swetra)
Warkocz na trzy, w sumie 30 oczek.
Robiłam dwa dni z uwagi na stan zdrowia, tak bym skończyła w jeden dzień jak wcześniejsze opaski.


Po zszyciu przymiarka i opaska już oddana w dobre ręce :)


Komentarze

  1. Witaj bardzo podoba mi się ta pierwsza opaska z warkocz, możesz podać namiar na wzór warkocza?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, Warkocz : 4 o. brzegowe, trzy razy 6 o. przekładany na oko. Zależy jaką masz włóczkę, tu sądzę że co 10 rz. na tył robótki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod ogromnym wrażeniem umiejętności autora tego tekstu.
    Treściwy, ciekawy, wręcz porywający!

    moja witryna - http://e-smycze.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty