Piękna Zima ! Rybnica Leśna i Biegówki

Był okres, gdy nie lubiłam zimy. Bo zimno, bo dzień krótki, bo palce u nóg marzną... Ale od kiedy mam Psa, polubiłam tę porę roku na nowo i już mi zimno nie straszne :) Oh ile rzeczy człowiek potrafi zrozumieć dzięki zwierzętom.
Gdyby nie Kora wiele wspaniałych widoków by mnie ominęło...
Często fotografuję co widzę, mam na dysku masę zdjęć samej flory i fauny.
Oto parę zdjęć z wyprawy na nartach biegowych :)
Sobota, 2 marca Rybnica Leśna Dolny Śląsk






 Padnięta Kora :) Biegała cały czas, dopiero w domu padła. Ledwo przekroczyła próg domu hehe, leży w samym przejściu i ani myśli się przesunąć.

A tu Jakuszyce :) Niesamowicie piękne miejsce. Wymagające trasy.




Kolejna wyprawa na Jakuszyce:





Widok z samochodu na śnieżkę:



Oraz piękny oblodzony krzak dzikiej róży. Trzy dni utrzymywała się u nas gęsta mgła i mróz. Gdy opadła wspaniałe widoki ukazały się oczom :)


W między czasie przyszła okropna zamieć...akurat przyszło mi jechać do mechanika !! Minimalna widoczność na parę cm....Dawno się tak nie bałam jadąc...

Komentarze

Popularne posty