8 chusta Secret Paths z Kokonka


Moja przyjaciółka już dawno mówiła, że chciałaby abym zrobiła jej chustę. Kokonków do wyboru od koloru i nigdy nie umiała się zdecydować na jakiś konkretny. Aż do momentu jak wrzuciłam na swój profil zdjęcie gotowej SisLove. 
To TEN !!
Wzór już miała dawno wybrany. Więc poszło zamówienie.  Na Secret Paths potrzebuję więcej włóczki, zamówiłam dłuższy od poprzedniego. 
Wzór znam już na pamięć... z pewnością umiałabym przez sen go dziergać ;)

Secret Paths - sekretne ścieżki
włóczka od kokonki.pl  
kokonek 4 nitki, szydełko 3,5 mm
1500m + domawiałam 190m 
wymiary 200cm/92cm 
 



Zamówiłam również kokonek dla teściowej w brązie, postanowiłam że zrobię jej prezent niespodziankę na dzień matki.
Poniżej moje rozpoczęte prace ;) Lost in Time, Entrelac, Secret Paths





 Moja Ewcia zrobiła dla mnie koszyczek ! Co by mi się kokonek nie zagubił i nie zabrudził. Koszyczek jest cudowny, z pokrywką. Mieści całego kokonka i dzierganą chustę. Idealnie !!! <3






 Nic tak nie cieszy jak ostatni supełek ;)

No i stało się.... zabrakło mi włóczki...chusta miała być duża, prucie nie wchodziło w grę. Domówiłam więc ostatni kolor Kobalt, kokonek maleństwo 50g, 190m. Wysyłka była ekspresem i już po trzech dniach mogłam dziergać dalej !






Komentarze

Popularne posty