Chusta Lost in Time nr 2

Moje drugie podejście do tego wzoru. Lost in Time był pierwszym wzorem, który wybrałam na moją pierwszą chustę. Była to ciężka szkoła... Po 15 chustach uznałam, że jestem już mądrzejsza i mogę sięgnąć do wzoru drugi raz.
Jest bardzo uroczy i mięsisty. Dziewczyny nazywają go "włóczkożernym". 
Myśląc o chuście niespodziance dla Teściowej na Dzień Matki, miałam pewną wizję. Musiała być w miarę mała i w kolorach brązu.
W związku z tym, że mała nie mogłam wybrać wzoru ażurowego. W związku z tym, że brązowa wertowałam wersje kokonków w tych odcieniach.
Z wyborem wzoru nie miałam problemu, z kokonkiem było gorzej. Skończyło się na tym, że sama skomponowałam swój motek - pierwszy raz ! Posiadanie próbnika w końcu na coś mi się przydało.
Wyszło całkiem nieźle, Teściowa twierdzi że bardzo jej się podoba - długość i kolor idealny.

Wzór Lost in Time, darmowy
włóczka kokonki.pl
1000m, 4 nitki, szydełko 3mm
wymiary 140cm/70cm 
















Komentarze

Popularne posty