9 chusta Secret Paths

Sąsiadka poprosiła mnie o chustę już jakiś czas temu. Wiedziałam, że po dniu matki nie będę miała nic na szydełku, więc tak zgrałam zamówienie, że jak się okazało kokonek przyszedł w idealnym momencie. Akurat miałam przymusowe dwa tygodnie wolnego. I w ciągu tych dwóch tygodni udało mi się ją zrobić i wręczyć nowej właścicielce.
Wyszła piękna - jak każda zresztą ;)
Sąsiadka zachwycona, idealnie do niej pasuje !

Wzór Secret Paths
włóczka od kokonki.pl
1500m + 190m ostatniego koloru
4 nitki, szydełko 3mm
wymiary 194cm/88cm





Nauczona doświadczeniem, zamówiłam maleństwo 50g ostatniego koloru na wykończenie i chwosty.
Zamówiłam także zielony kokonek dla siebie 2000m na kwadratowiec :D i również mały kokonek 100g w razie "w".
Koraliki są z pasmanterii w moim mieście.







Dziergam gdzie się da ;) w samochodzie, na balkonie, na ogrodzie.









Komentarze

  1. Śliczna chusta zresztą jak i poprzednie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Piękne zestawienie kolorów. Własny wybór czy gotowy kokonek?

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty