Robótka ...wzór z internetu

Aktualnie dziergam sweterek. Weszłam do pasmanterii za guzikami lub kołkami do kamizelki, a wyszłam dodatkowo z włóczką. Była taka śliczna !! Nie mogłam się oprzeć... Wzięłam 4 motki, jeden w cenie 12zł. Skład : 30% wełna, 60% akryl, 10% wiskoza. Wzór znalazłam przeglądając strony www. Robi się szybko i sprawnie.



Zaczęłam wieczorem w Sobotę.

Z najedzonym brzuszkiem robótka rosła w bardzo szybkim tempie.


Robię sobie w zadumaniu a tu....Czaruś mój przekochany zabawia się włóczką :) Bawił się jak mały kociaczek.
Kto by pomyślał że kupiłam Go 270km od domu na giełdzie w okolicach Katowic...



Na tę chwilę (13.11.12) zamknęłam oczka na pachy. Po woli zbliżam się do dekoltu...



Dziś (15.11.12) zrobiłam przód :)  wygląda na to że będzie dobry.  Nie mam wprawy w wykańczaniu dekoltu... Do tej pory matka rozpisywała mi kiedy i jak zamykać oczka. Postanowiłam w końcu się usamodzielnić ;)  Zrobię tył i wtedy okaże się, czy wszystko współgra.
Zabieram się więc do roboty !



Komentarze

Popularne posty